Caorle 2015 poprvé

6. července 2015 v 14:19 | Blanka |  z výletů

Moc Vás všechny zdravím a doufám,že dobře snášíte letní parna a užíváte si léto,vodu,pohodu a prázdniny podle svého.
U nás prázdniny už několik let začínají stejně ... s blížícím se koncem školního roku balíme a vydáváme se na jih.
Letos jsme Natálce prázdniny o něco prodloužili a vyrazili jsme o pár dnů dříve.

Počasí v ČR před odjezdem sice moc valně nevypadalo,ale předpověď tady i TAM byla velice slušná,tak nebylo proč váhat.

Sluníčko nám žhnulo a sálalo a k hicům,které teď panují v ČR bylo v Itálii potřeba připočítat ještě pár stupínků navíc.Moře,které je v Itálii hodně mělké je už velice slušně vyhřáté a příjemné.
Všem,kteří do severní Itálie míříte a máte obavy z uprchlíků vzkazuju,že my jsme žádné nezaznamenali a na tenhle problém nás upozornili pouze celnící,kteří kontrolují hlavně od moře se vracející autobusy.

Deštík nás svlažil pouze jednou a to hnedka první den po příjezdu.
Pozorohudné bylo velice klidné moře.V uplynulých letech jsme byli zvyklí na vlny,které na moři byly i v parných dnech.
Letos se žádné vlny nekonaly,dobře se plavalo,moře bylo klidné natolik,že jsme si troufli i půjčit šlapadlo a vydat se na projížďku.
Velice teplé moře prý může za to,že se teď u břehů sem tam objeví nějaká ta medůza.
Setkání s ní není příjemné,žahnutí medůzy prý hodně bolí,ale my jsme měli štěstí a medůzu jsme zahlédli jen vyvrženou na břehu.

Od moře jsem si přivezla hromadu fotek,které jsem ještě nestihla přetřídit,ale určitě se tady některé z nich objeví s povídáním o Caorle a o tom,jak se změnilo za ten rok,co jsme tam nebyli.
Máme spoustu nových zážitků,podnikli jsme nový výlet lodí a spoustu jiných lodí jsem stihla vyfotit.

Myslela jsem si,že nás Caorle už ničím nepřekvapí,ale poprvé jsme se z moře podívali do krásné rybářské vesničky...

I v kamenné galerii ve vlonolamu u majáku je spousta nových soch...

Letošní Caorle mělo pro nás spoustu novinek,například jsem poprvé vyzkoušeli,jaké to je si na dovolené vařit sami a velice se nám zamlouvalo,že nás neomezuje čas podávaného jídla,můžeme vstávat,kdy chceme,večeřet tehdy,kdy máme chuť a o to déle se zdržet třeba u vody.

Určitě postupně vložím další fotky.

Teď se pomalounku vracíme do reálu.Včera jsme měli opravdu cestovatelský den...nejenom,že jsme se vrátili o půl čtvrté ráno,ale hnedka jsme si jeli vyzvednout do 180 kilometrů vzdáleného Protivína Maxe,který nám v naší nepřítomnosti chudák onemocněl.U babičky si jej naštěstí vyzvedl švagr,vzal si jej k sobě na farmu,zavolal veterináře,nechal jej ošetřit a pak jej vozil na kontroly a na injekce...prý bylo hodně ouvej.
My už jsme na farmě našli švagra,kterak buduje nový kurník a Max mu zdatně "pomáhá".Je na něm vidět,že o něj bylo bezvadně postaráno,na farmě byl spokojený a teď tedy ještě hodně odpočívá a dobírá léky,ale už je veselý a dneska už se dožadoval hlasitě svojí nejzamilovanější pochoutky...snídaňového rohlíčku Usmívající se.
Tolik pro dnešek,mějte se fajn a užívejte si léto!
U nás se zatáhlo,i když třicítku pořád máme,já pádím posbírat prádlo a pověsit další várku...a že jich ještě bude...

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Šárka Šárka | 6. července 2015 v 14:28 | Reagovat

Ahoj Blaní! :-)
Já jsem si říkala, že jste určitě na dovolené. :-)
Když nevycházely články, tak jsem na tebe moc myslela a přála jsem vám, aby počasí přálo a aby jste se vrátili plný krásných zážitků. :-)

No fotky jsou úžasné! Třeba rybářská vesnička mi doslova vyrazila dech. Taková nádhera. :-)
A nebo fotka mušlí - krása! :-)
Je moc fajn, že jste si to užili a vítejte doma!!!! :-)

Jejej, co to čtu? Max byl marod? :-( To je mi moc líto. :-( Doufám, že už bude vše v pořádku a že Max si léto s vámi užije dosyta. :-) A hlavně už bez trápení. :-)

Blaní měj se moc hezky a ahooooooooooooooooj! ♥

2 dáša dáša | 6. července 2015 v 14:33 | Reagovat

moc krásné fotky - taky se mi líbí ta vesnička a mušle, pejskovi přeji hodně zdraví. tak at ti prádlo krásně uschne!

3 Blanka Blanka | E-mail | Web | 6. července 2015 v 15:03 | Reagovat

[1]: Šári,rybářská vesnička se líbila nám všem.Muž zhodnotil tenhle výlet,že prý byl hezčí,než loňské Benátky.
Já si myslím,že srovnávat tahle dvě místa se prostě nedají,ale výlet to byl krásný,na lodi pěkně pofukovalo a celkově nás to v těch hicech osvěžilo.
Max nás vylekal,ale už vypadá dobře.Jako každý rok sice trpí ve vedrech,ale vypadá to,že teď už ho snad nic nebolí :-)

[2]: Dáši,prádlo uschlo :-D Tak ještě asi dvě pračky a bude hotovo.
Jednu várku už jsem stihla i vyžehlit a teď se jdu snažit vyžehlit ještě jednu,než pojedeme na zahradu :-)

4 Blanche Blanche | Web | 6. července 2015 v 16:27 | Reagovat

Blani fotky jsou krásné, už se těším na další :) doufám, že jste si dovču moc užili a přeju co nejméně bolestivý návrat do reality. A hlavně spoustu zdraví Maxíkovi! Já takhle byla před 2 lety na Švihově, měla jsem jet do Klatov na pohovor a Lumpík onemocněl. Dodnes nikdo netuší, co to bylo, ale mamka mu musela denně měnit kapačku, on má navíc dost vyžlátkovité packy, takže kvílel, no hrůza. A já to samozřejmě naprosto nedospěle ořvala :-) Když jsem se vrátila, už byl v pohodě, mamča chudák odnesla to nejhorší. Takže Maxovi posílám fůru zdraví a podrbání za uchem :-)

5 Ema Ema | E-mail | Web | 6. července 2015 v 17:22 | Reagovat

Blani, dovolenou jste si báááječně užili, pořídila jsi parádní snímečky a už se těšm na pokračování.:-) Tahle vedra Maxíčkovi asi nedělají moc dobře, ale má se ochladit a on se určitě rychle zotaví. :-)
Měj krásné a pohodové prázdninové dníky.:-)

6 Dana Dana | E-mail | 6. července 2015 v 17:52 | Reagovat

Ahoj Blani, máš krásné fotky, jsem zvědavá na další! Maxíkovi přeji hodně zdraví, nám se to stalo s naší pejskovou vloni taky. Byli jsme hodně daleko, v Bulharsku, a byla potřeba operace,tak jsme to řešili všechno telefonicky, pak jsme dostávali hlášení.Měli jsme hrozný strach, ale staral se nám o ni švagr, a to je ohromný zvířatomil, takže jsme věděli, že je v těch nejlepších rukách.Přeji krásné letní dny!

7 Jana Jana | Web | 6. července 2015 v 17:53 | Reagovat

Blani, je dobře ,že jste si dovolenou užili a vyšlo i počasí :-)
Fotečky jsou parádní, už se těším na další ;-)  Moc se mi líbí fotečka z rybářské vesničky.
Měj se krásně :-)

8 Jarka Jarka | Web | 6. července 2015 v 18:17 | Reagovat

Tato hrozná vedra posledních dní, vládnou celou Evropou a je to na zdechnutí. Nám se zatím nezatáhlo, máme pořád azuro, akorát dnes víc fouká vítr. Doufejme, že sebou přinese nějaký dešťový obláček. ;-) Dovolená se vám vydařila na výbornou a moc se těším na další povídání a fotky. 8-)

9 eva eva | Web | 6. července 2015 v 19:15 | Reagovat

Moc krásné fotky musí tam být nádherně já jedu na dovolenou až za 14 dní Tak se měj fajn :-)  :-)

10 intuice intuice | E-mail | Web | 6. července 2015 v 19:42 | Reagovat

Blani, měli jste krásnou dovolenou. Dík za fotky s povídáním, já nikdy v Itálii nebyla. :-)

11 Vlasta Vlasta | E-mail | Web | 6. července 2015 v 21:14 | Reagovat

Blani, je vidět, že dovolená byla super! Vidíš, vy jste si poprvé na dovolené vařili a mě tenhle způsob léta pěkně lezl na nervy. Teď co už s manželem jezdíme sami, užíváme si pohodlí polopenze. Dovolená nás teprve čeká, nejdřív musíme na promoci naší paní doktorce, a potom snad bude i nějaké to moře...
Blani přeji ti pohodový týden a krásné léto!

12 Jitka Jitka | E-mail | Web | 6. července 2015 v 22:05 | Reagovat

V dnešní zdivočelé době bych na cestování neměla ani pomyšlení, ale když to vyjde, je to príma. :-)

13 Helena Helena | E-mail | 6. července 2015 v 22:20 | Reagovat

Já si říkala, že se někde touláš... vidím, že sázíte na jistotu! Fotky jsou nádherné!
Přeji pohodový návrat do reálu!
Pa, Helena

14 Lucia.R Lucia.R | E-mail | 6. července 2015 v 22:32 | Reagovat

Ahoj Blani, to musela byť krásna dovolenka. Ja som zatiaľ bola pri mori len raz a to ešte na gympli so zborom, v ktorom som spievala, no nebolo to bohvieco. Snáď sa mi podarí dopriať aspoň jednu poriadnu dovolenku pri mori sebe aj mojim chlapom. A Maxovi prajem veľa zdravíčka :-). Krásne dni a do reality sa vracaj zvolna, veď nič nieje treba preháňať ;-).

15 Luďka Luďka | Web | 6. července 2015 v 23:39 | Reagovat

Blani podle toho jak píšeš tak jste si užili krásnou dovolenou ,máš moc pěkné fotky,Maxokovi se po vás určitě stýskalo
a to mu k nemoci nepřidalo.Mě krásné letní dny. :-)  :-D  :D

16 Anna Anna | E-mail | 7. července 2015 v 0:59 | Reagovat

Blaničko..tak jste si pěkně užili dovolenou a ve zdraví se vrátili domů.Maxíčkovi jste museli hodně chybět,když onemocněl a nebyli jste s ním.Tak hlavně,aby byl zase brzy v pořádku..ta vedra těm zvířátkům dávají také zabrat.Opatrujte se.Anna :-)

17 Zdenka Zdenka | E-mail | Web | 7. července 2015 v 7:00 | Reagovat

Blani, také jsem si říkala, že se nejspíš dovolenkujete :-D Tak hlavně, že jste si to užili ;-)  :-) Krásné fotečky, ta poslední je nádherná :-) A jsem ráda, že Maxík už je fit ;-)  :-)

18 Majka Majka | 7. července 2015 v 7:58 | Reagovat

Blani, taky jsem si říkala, že jste na dovči. Moře vypadá krásně a ta socha, hmm.
přeji krásný den a těším se na další fotky.
Majka

19 renuška renuška | E-mail | Web | 7. července 2015 v 8:09 | Reagovat

Ciao Blani! Já si říkala, že se určitě dovolenkujete - jé Carole, kdysi - už je to dávno - jsem tam také byla.
Jsem ráda nejen za cestovatelské střípky se středomořskou atmosférou, ale i za zprávu ohledně uprchlíků - sice se chystáme až v srpnu do Chorvatska, ale tohle jsou jedny ze starostí navíc ... takže je fajn, že jste projeli tam i zpět v pohodě.
Navíc stejně jako vy letos budeme co se jídla týká odkázáni na mou kuchyni, tak snad se mi tím prázdniny s kluky nezprotiví.
Blani, moc se těším na další povídání a fotky, to mě baví hodně moc! Hezky se doma zase aklimatizujte, a ať vám je všem včetně Maxe co možná nejlépe!

20 bichlicka bichlicka | Web | 7. července 2015 v 10:12 | Reagovat

Závidím krásnou dovolenou a s vařením zcela souhlasím - vždy si také vybíráme dovču s vlastním vařením - nic vás aspoň potom nehoní :)

21 Blanka Blanka | E-mail | Web | 7. července 2015 v 11:07 | Reagovat

[4]: Dovolenou jsme si užili,jediné,co nám ji kazilo bylo,když jsme se dozvěděli o Maxovi.Natálce jsme raději o tom vůbec neříkali,protože jsme věděli,co by následovalo.Do ČR jsme telefonovali tajně.Jenom čekat je fakt hrůza.
No ale jsem ráda,že to nakonec dopadlo dobře.

[5]: Emi s Maxem vedra mávají každý rok a zdá se mi,že jak stárne,je to horší a horší.Když se k tomu přidá ještě nemoc,je to bída.

[6]: Danuš,jak píšu,švagr je farmář.Mají spoustu zvířat od drůbeže,přes ovce,kozy,králíky...
Mimo jiné chová i pejsky...vlčáky a čivavu.Dlouhá léta pracoval v chovné stanici pro policejní psy,takže psům vážně rozumí.Max měl tu nejlepší péči :-)

[7]: Jani k rybářské vesničce se ještě vrátím,protože to byl moc hezký výlet

[8]: Jaruš,je to náročné.Hice k létu sice patří,ale špatně se snášejí,pokud už je toho tepla vážně moc.Když je člověk u vody,ještě se to dá,ale normálně fungovat je vážně náročné

[9]: Evi,tak to se máš,tak hlavně ať vám vyjde počasí a hezky si to užijete!

[10]: Tak třeba se tam taky ještě podíváš.Je tam krásně a návštěva určitě stojí za to

[11]: Vlasti,já si vzpomínám,jak jsem museli od moře,aby jsme stíhali večeři a jak se nám nechtělo.Letos jsme si pěkně přispali,nemuseli jsme vstávat,abychom byli na osmou na snídani.Zašli jsme si koupit pečivo do krámu,vybrali jsme si na co jsme měli právě chuť.
Večer už jsme moc nejedli...narozdíl od minulých let,kdy večeře byla právě nejvydatnějším jídlem celého dne.když jsme naopak měli hlad,zašli jsme si na večeři do restaurace.Všichni jsme se shodli na tom,že takhle nám to vyhovuje líp.S mužem jsme se střídali,jeden den připravil oběd on,druhý den jsem vařila já.Samozřejmě jídla lehká...žádná česká klasika :-D

[12]: Když člověk sleduje zprávy,vážně je to někdy o strach,ale jak píšeš,když to vyjde,je to paráda.

[13]: Heli,vážně zase sázka na jistotu.Kdoví,třeba už se příští rok pohnem někam jinam :-)

22 Blanche Blanche | Web | 7. července 2015 v 11:51 | Reagovat

[4]:Blani já se vůbec nedivím, znám to sama od sebe. Ale přesně, hlavní je, že se má Maxík dobře a spokojeně a že je po nemoci :-)

23 Blanka Blanka | E-mail | Web | 7. července 2015 v 12:40 | Reagovat

[14]: My jsme si na moře museli počkat hodně dlouho.Nejdřív na to nebyly peníze,pak jsme měli malé děti a tak na to zase nebyly peníze :-D ,pak nás to nějak nelákalo,až jsme se jednou odhodlali a od té doby k moři jezdíme každý rok :-)
Ale i u nás jde prožít krásnou dovolenou,člověk nesmí být náročný,musí se spokojit s málem,mít radost z maličkostí.Udělat si pěkný program a zážitky :-)

[15]: Ludi,tak jsme si říkali,jestli třeba Max neonemocněl proto,že jsme odjeli. :-(

[16]: Aničko,je to pech s tím hicem.Ono to Maxovi taky moc nepřidá.Vzít ho sebou prostě nemůžeme.No a když jsme se dozvěděli,co se mu stalo,měli jsme o něj strach.Pak nám babička volala,že si pro něj přijel švagr.To nás trochu uklidnilo,protože jsme věděli,že se o něj postará.O psech toho ví hodně,protože dlouho pracoval v policejní chovné stanici a doma má i psinec a pro zvířata by se rozkrájel :-)

[17]: Zdeni,nechtěla jsem se nějak loučit,slíbila jsem muži,že se nebudu hlásit,že odjíždíme :-) ,i když nějaká zmínka o cestě na jih tady v minulých článcích proběhla :-)
Musím zaběhnout a mrknout,co je u tebe nového :-)

[18]: Majko,moc zdravím!!!

[19]: Reni,díky za přivítání!
Co se vaření týká,my jsme se omezili jen na rychlý oběd,určitě se tady ještě k jídlu vrátím,ale dělali jsme samé rychlovky plus zeleninové saláty,spousta ovoce,sem tam nějaké to pečivo...hlavně teda k snídani.
Ve vaření jsme se střídali,jeden den muž,pak já a vyhovovalo to všem.Suroviny,co se nekazí jsme si vezli z domu,zbytek jsme kupovali.Všechno jsme sehnali a myslím,že když porovnám cenu,kterou by jsme zaplatili za polopenzi,ušetřili jsme

[20]: My jsme si zatím vařívali na dovolených v čr.U moře to bylo prvně hlavně kvůli tomu,že Táňa je vegetariánka a polopenze pro ni by se zajišťovala jen stěží.
Byla to taková zkouška,která se nám ale zalíbila,nic nás nehonilo,nic nás netlačilo,nemuseli jsme se ohlížet na čas jídel,paráda :-)

[22]: přesně,hlavně,že to dobře dopadlo,ale ten pocit,že jsi daleko,pořádně nevíš,co se vlastně děje,nic nemůžeš ovlivnit a jen čekáš je hrozný

24 Helena Lišková Helena Lišková | E-mail | Web | 7. července 2015 v 14:28 | Reagovat

Blani, jak se to vezme. Užívám si doma naší holčičky. Jsou taková vedra, že ven chodíme jen ráno a pak až večer, po sedmé hodině. :-)
Měli jste krásnou dovolenou a já se moc těším na další povídání. Chudák Maxík, ještě že měl tak dobrého ošetřovatele, který se o něj skvěle postaral. Posílám mu pohlazeni na čumáček. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.