Z Bítova

26. srpna 2014 v 10:03 | Blanka |  z výletů

Dnes tady mám pár fotek ještě z předminulého víkendu,kdy jsme se s návštěvou malinko toulali v okolí našeho města.

Pokud stejně jako my rádi navštěvujete různé zámky,hrady a zříceniny,mohou Vám dnešní fotky sloužit jako pozvánka.I když prázdniny brzy skončí,návštěvní sezóna bude ještě nějaký čas pokračovat a je možné ještě stihnout nějaký ten výlet .

Dneska Vás pozvu na hrad Bítov.
K hradu je možné se dopravit buď po cestě,nebo stejně jako část naší výpravy dojet k němu lodí z vranovské přehrady.
Interiéry hradu jsme viděli už několikrát,tak pro tentokrát jsme je vynechali a prozkoumávali okolí hradu,zahradu,sklepení...

Na Bítově letos probíhá výstava hraček,kde jsme měli možnost zavzpomínat na hračky se kterými jsme si coby malí hráli.Každý z nás jsme totiž některou z vystavovaných hraček měli doma.Bylo prima,že s některými z vystavovaných hraček jsme si mohli na výstavě i pohrát.Pánové a kluci se vyřádili u stolního hokeje,Naty si pohrála s dílky stavebnice Merkur,já jsem si krom fotodokumentace pořídila pár obrázků z razítek.

No a protože venku začalo mezitím pršet,využili jsme možnosti jít se trošku bát do hradního sklepení

A pak už zase se sluníčkem jsme pokračovali do hradní zahrady

A náš výlet jsme zakončili výstupem na rozhlednu Rumburak

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 renuška renuška | Web | 26. srpna 2014 v 10:35 | Reagovat

Bítov byl jednou ze zastávek, kde se naši byli podívat skrze vánoční dárek (pobyt ve Vranově). Dokonce jsem našla i nějaké pověsti o Bítově, tuším, že jsou dostupné na jejich webovkách.
V každém případě doufám, že i já se tam jednou podívám, hrady mají přece jen něco do sebe a je to o úplně jiné atmosféře než na zámcích.
Díky za krásnou obrázkovou reportáž z vašeho cestování, Blani :-)

2 Blanka Blanka | Web | 26. srpna 2014 v 10:59 | Reagovat

[1]:Reni,určitě hrady mají něco do sebe.Jsou takové tajemnější,drsnější.Program typu rytířské souboje,ohňové "šou",jarmarky,ukázky řemesel se na ně rozhodně hodí víc.
Na zámcích je zase většinou k vidění víc z interiérů,ze sbírek porcelánů a to já mám taky ráda.Zmínila bych třeba Jemniště...tam bych se ještě někdy podívala.Přímo na zámku bydlí zámecký pán se svojí rodinou a všude je znát péče.Zámek má překrásnou zahradu a interiéry jsou krásné,všude porcelán,serepetičky...nádhera!

3 Jitka Jitka | E-mail | Web | 26. srpna 2014 v 11:34 | Reagovat

Pravý čas na návštěvy hradů, jen kdyby nebylo tolik toho zavařování. ;-)

4 Tunde Tunde | E-mail | Web | 26. srpna 2014 v 12:53 | Reagovat

Dobrý den,

Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku www.mytaste.cz kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 100 000 posbíraných receptů. Každým dnem narůstá návštevnoť strany.
Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

Mytaste.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

S pozdravem,
Tunde
info@mytaste.cz

5 Helena Lišková Helena Lišková | E-mail | Web | 26. srpna 2014 v 13:45 | Reagovat

Blani, hodně jsem jezdila s našima po ČR a vždycky jsme navštěvovali zámky a hrady, takže Bítov dobře znám. Nedávno jsme kolem něj jeli s Martinem.
Výstava hraček je velké lákadlo. :-)

6 Intuice Intuice | E-mail | Web | 26. srpna 2014 v 14:40 | Reagovat

Ta výstava hraček se mi líbila. Vzpomínky se probudily. :-)

7 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 26. srpna 2014 v 17:25 | Reagovat

Hříbečky i stavebnici merkur jsme měli doma také. Vrátit se do dětských let bylo určitě prima. :-)

8 Helena Helena | E-mail | 26. srpna 2014 v 19:34 | Reagovat

Blani, na Bítově jsem byla jako malá holka. V poslední době hodně myslím na to, že bych se tam k vám, do Znojma, na Vranov, Bítov chtěla zase podívat.
Moc zdravím, Helena

9 Marie Marie | Web | 26. srpna 2014 v 19:37 | Reagovat

Blani, fotografie Bítova se mi moc líbí, zvlášť záběry hradeb, ty jsou nádherné. :-) Výstava starých hraček byla určitě prima, také by mě bavilo zavzpomínat a pohrát si. Jako malá jsem milovala ty hříbečky co se zapichovaly do děrované podložky. Pamatuji si je ještě ze školky. Doma jsme pak měli takovou zelenou destičku s důlkama a do té se skládaly obrázky z barevných korálků. ;-)  :-)

10 Jarka Jarka | Web | 26. srpna 2014 v 20:44 | Reagovat

Koupání už letos pravděpodobně odzvonilo a tak je nejlepší čas k výletům a návštěvám hradů a zámků. Na Bítově jsem ještě nebyla a vidím, že je tam  moc hezky. Líbí se mi ta okna obrostlá břečťanem a zajímavá byla jistě i výstava hraček a výstup na rozhlednu byla prima tečka za výletem.

11 Vlasta Vlasta | E-mail | Web | 26. srpna 2014 v 21:48 | Reagovat

Na Bítově jsme byli, ale už to je let! Asi bychom měli naplánovat další výlet. O rozhledně Rumburak jsem nedávno slyšela v rádiu :-)

12 Drahuš Drahuš | E-mail | Web | 26. srpna 2014 v 23:39 | Reagovat

Moc pěkný výlet a krásná krajina. A hračky-taky pamatuju :-)

13 Zdenka Zdenka | E-mail | Web | 27. srpna 2014 v 6:52 | Reagovat

Blani, na Bítově se mi díky tvým fotkám moc líbilo ;-)  :-)

14 Dana Dana | E-mail | 27. srpna 2014 v 20:39 | Reagovat

Kdysi jsme byli na dovolené na chatě Lucka v Bítovské zátoce, bylo tam krásně - mám na mysli krajinu, pobyt na té chatě už tak úžasný nebyl.Je to už hrozně dávno, dceři bylo asi osm, a dnes už jí je osmnáct.A při pohledu na ty hračky jsem se rozpomínala, že několik z nich jsme jako dšti měli doma.Musel to být krásný výlet!

15 Katka Katka | E-mail | Web | 28. srpna 2014 v 8:43 | Reagovat

Když jsme byli letos na Bítově my (inspirace z blogu), tak taky pršelo, proto jsme se uchýlili dovnitř a byla jsem nadšená. Zvenku je hrad malebný a romantický, kvůli dešti jsem ale moc podrobně neprohlíželi, ani nefotili. Návštěva Bítova stojí zato a přijdou si tam na své dospělí i děti. :-)

16 Laluš Laluš | 30. srpna 2014 v 14:20 | Reagovat

[1]:Renuška se zmínila, že jsme Bítov navštívili v rámci Vánočního dárku. Byli jsme tam o velikonocích, byla otevřena i zámecká kuchyně s dobrotama. Ze zámku je takový výhled ... krása. Všem doporučuju.
A vůbec, celé okolí Vranova nás uchválilo, jistě se tam ještě někdy vrátíme.

17 corer corer | Web | 18. června 2015 v 22:15 | Reagovat

rychlá půjčka ihned bez volání :-|

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.