Z nákupů,z farmy a z výletu

27. července 2014 v 22:44 | Blanka |  z výletů

To nám to letí a máme za sebou další prázdninový víkend,který aspoň nám utekl jako voda.

Po pracovním týdnu,plném povinností a musu byl páteční odpolední výlet skvělá nabídka.Mladí nám odcestovali skoro na celý měsíc z domu,takže výlet jen pro nás dva.
Večer zastavení v Ikea a pár maličkostí na stůl domů i do druhé provizorní "domácnosti" na zahradě,která pomalounku krok za krokem už několik let vzniká...

Mám v zásobě pár umělých kytek,které klidně míchám s živými,nebo dávám do váz samotné.I kvítky muškátů jsou zdařilé napodobeniny živých květů.
Křídlatá levandule na fotce umělá není ..každý rok na zahradě přibude nějaký ten levandulový keřík.

V sobotu jsme si jeli vyzvednout Natálku.Víc než dva týdny byla na prázdninách v rodině mužova bratra.Slíbila jsem pár fotek z "farmy"tak tady jsou...

Kůzlat se Naty sice nedočkala,ale i tak měla celé dva týdny kolem sebe spoustu zvířat o které se pomáhala starat...uštěkaný psinec,králíky,ovečky,stádo koz,houf kačen,housat,slepic,krůt a já nevím čeho ještě Mrkající
Na farmě jsme přenocovali a po ránu jsme se s autem plným domácích vajíček,okurek,cibule,pórku....Mrkající rozloučili a vyrazili na návštěvu rodičů mého muže.
Po obědě jsme jim nechali na hlídání Maxe a udělali jsme si ještě jeden výlet...
Hluboká...

A pak už tradááá 180 kilometrů k domovu zalívat zahradu a nakrmit králíky známým,kteří odcestovali do Itálie... Usmívající se a Naty nemusí smutnit,že musela opustit všechna zvířata Mrkající

Tolik ohlédnutí za naším víkendem.
Všechny zdravím a aŤ vám nový pracovní týden bezproblémově utíká !!!

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Luďka Luďka | Web | 27. července 2014 v 22:59 | Reagovat

Výlet se vám vydařil jenom dost dobře nevím jak se cestovalo v tom horku,určitě jste přemýšleli o bazénu na zahrádce!Ještě spoustu krásných dnů přeje Luďka. ;-)

2 Blanka Blanka | Web | 27. července 2014 v 23:18 | Reagovat

[1]:Ludi,byl sice pořádný hic,ale máme klimatizaci,tak jízda nevadila ani Maxovi,ten skoro celou cestu chrápal.Vzbudil se jen když jsme se stavili na zmrzlinu...on pak vždycky loudí ten oplatek.Cestou nazpět nás několikrát zastihl i déšť.V jižních čechách pršelo i dost silně,ale domů jsme zase dorazili se sluníčkem :-)

3 Zdenka Zdenka | E-mail | Web | 28. července 2014 v 6:34 | Reagovat

Blani, já už v Ikee nebyla ani nepamatuju, to ti závidím :-) Natálka si to tedy musela užít :-D Já jsem taky teprve včera zjistila, že u nás ve vsi mají makaky :-) Viděla jsem dvoudenní opičátka :-D Na Hluboké jsem byla taky, už to bude 15 let určitě :-) , je tam krásně :-)

4 Jitka Jitka | E-mail | Web | 28. července 2014 v 6:53 | Reagovat

To je farma podle mého gusta. Být tak o dvacet let mladší, určitě bych tu svoji řádně rozšířila. Měli jste pěkně nabitý program. :-)

5 Jana Jana | E-mail | Web | 28. července 2014 v 7:16 | Reagovat

Moc hezky jste si výletovali :-) Na takovéhle prázdniny bude mít Naty pěkné vzpomínky.Na Hluboké jsem byla naposledy na školním výletě.A loni nebo předloni jsme při návratu ze Šumavy zapomněli odbočit v ČB a dovedlo nás to na Hlubokou,ale jen jsme jí projeli.Blani ať ti pracovní týden rychle uteče.

6 Helena Lišková Helena Lišková | E-mail | Web | 28. července 2014 v 7:28 | Reagovat

Ahoj Blani, Natálka prožila krásné chvíle mezi spoustou zvířátek. To jí můžou ostatní závidět. :-)
Měli jsme taky výletový víkend. Měj se krásně. :-)

7 Pavla Pavla | E-mail | 28. července 2014 v 8:01 | Reagovat

Zdravím Blani ,máte moc krásné stránky,vše útulné a jak ,se říká vymazlené.Pěkný začátek pracovního týdne. :-)

8 Blanka Blanka | Web | 28. července 2014 v 10:33 | Reagovat

[3]:Zdeni,v Ikea se stavujeme vždycky,když něco potřebujeme v Brně a někdy si tam zajedem jen tak.Vždycky to spojíme s obědem,ono to od nás není až tak daleko.Na Hluboké jsme byli s mužem vloni sami dva a Naty nám to pak vyčítala,tak měla slíbeno,že se tam podíváme i s ní.Vybrali jsme si jiný prohlídkový okruh,který jsme ještě neviděli.Hrady,zámky,zříceniny máme rádi a Hluboká je fakt moc pěkná.Ještě jsme neviděli zámeckou kuchyni,která teď byla zavřená a na věži jsme taky nebyli,tak máme důvod se tam zase někdy podívat.

[4]:Jituš,akorát to hospodaření má tu nevýhodu,že se člověk od baráku nemůže ani hnout.Nějaká dovolená nepřichází v úvahu.

[5]:Jani,na farmu Naty jezdí moc ráda.Každý rok ji tam mají aspoň na týden.Letos si to prodloužila na týdny dva a říkala,že se vůbec nenudila :-)

[6]:Heli,tak doufám,že se o tvém výletování něco dočtu :-) No a Naty teď ještě týden bude krmit králíčky od známých,než se vrátí z Itálie.Jinak si pobyt na farmě užila :-)

[7]:Pavli,moc zdravím,děkuju a taky přeju pěkný nový týden! :-)

9 Intuice Intuice | E-mail | Web | 28. července 2014 v 11:18 | Reagovat

Blani, na farmě byly jistě prázdniny kouzelné. V Hluboké jsem nikdy nebyla. :-)

10 Helena Helena | E-mail | 28. července 2014 v 19:44 | Reagovat

Blani, vidíme, že jste se měli parádně a užili jste si spoustu příjemného.
Moc vám takové dny přeji a zdravím, Helena

11 renuška renuška | Web | 29. července 2014 v 8:13 | Reagovat

Blani, Tvůj blog má opravdu trefný název: "tocomebavi" a já přidávám, že všechno, co baví Tebe, baví i mě, protože mi pokaždé tak mile a příjemně předložíš všehochuť Tvých radostí. A je úplně jedno, jestli voní cestováním, vařením, zvířaty nebo kvítky. Zkrátka je mi u Tebe moc dobře ♥

12 Blanka Blanka | Web | 29. července 2014 v 11:35 | Reagovat

[9]:Hlubokou doporučuju,je krásná.Dva prohlídkové okruhy,plus zámecká kuchyně a vyhlídka z věže,krásná zahrada...to všechno je k vidění.Prohlídky jsou celoroční.Takže si vybere každý.Je to moc prima výlet :-)

[10]:Heli,doufám,že takových dnů bude ještě hodně :-) a díky!

[11]:Reni,tak to jsem ráda,že to takhle vnímáš a doufám,že nejen ty.
Chci blogovat jen v duchu názvu blogu.Jasně,že vždycky nejsem happy,ale svoje starosti tady zveřejňovat nechci,ty si nechám pro sebe :-D
Reni,moc zdravím a přeju prima letní dny :-)

13 Jarka Jarka | Web | 30. července 2014 v 9:56 | Reagovat

Natálka se měla u manželova bratra určitě výborně, mezi zvířátky jí to muselo bavit, takového domácího zvířectva si ve městě neužije. ;-) A ty jsi měla s manželem prima výlet a byli jste nedaleko od nás. ;-)  :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.