Hluboká

28. srpna 2013 v 12:08 | Blanka |  z výletů

Závěr prázdnin,který předznamenává i konec léta nemám vůbec ráda.
Letos je poslední prázdninový týden doprovázený i ochlazením,asi proto,aby jsme všichni vzali na vědomí,že bezstarostnější období roku končí...dětem,ale i nám.

Obě holky už máme z prázdnin definitivně doma.Táňa střídavě brigáduje ve zdejším supermarketu,dělá vedoucí dětem v příměstském táboře a vypadá to,že se definitivně rozhodla přemístit z Plzně zpátky domů.
Natálka se pomalu...ač nerada chystá zpět do školy.Dneska šla na celé dopoledne pomáhat paní učitelce chystat třídu.

Ve vzduchu je cítit podzim a to se mi moc nelíbí.Na každém ročním období je něco hezkého a já mám
i podzim...je-li slunečný moc ráda...jen nemusím změny,potřebuju si zvyknout a najít si něco,na co se budu moct těšit Smějící se

Tak plánuju....co ještě stihnout na zahradě....přesadit jahody,pár kytek,zasadit nové angrešty....
a taky doma...pustit se konečně do předělávky obýváku,dodělat deku a pustit se do nových klubíček...a taky občas nějaký výlet za hranice všedních dnů.
Letos jsme moc výletů neměli,protože bylo krásně a teploučko a od bazénu se nám ani nikam nechtělo.
Holky si cestování a všelijakých prázdninových výletů užily daleko víc,než my dva.
A tak jsme se rozhodli,že si to malinko vynahradíme.O víkendu jsme se cestou pro Natálku zastavili v Hluboké.Zámek míjíme pokaždé,když se do jižních čech vydáme.Nejdřív se nám vždycky ukáže,když frčíme přes most na Vltavě a pak se točíme na kruháči zase s výhledem na věže zámku a pokaždé si říkáme,že příště se tam už podíváme.
Tak teď....ještě dřív,než jsme se stihli zapomenout u babičky,nebo než jsme se stihli zapovídat u švagra...pro jistotu jsme to vzali v opačném pořadí....nejdřív zámek....i s prohlídkou soukromých komnat Smějící se

Krásný výlet a ani nám nevadilo,že celý den propršel

Všechny vás moc zdravím a pokud nákup školních potřeb patří mezi vaše záliby,věřte,že vám závidím Smějící se

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Luné Luné | Web | 28. srpna 2013 v 12:15 | Reagovat

Hořkosladký konec léta.. Hluboká musela být pěkná třešnička na dortu :)

2 Šavrda Šavrda | Web | 28. srpna 2013 v 12:48 | Reagovat

Ahoj Blaní! :-)
Tak tak, prázdniny končí a začíná škola (a školka :-D ). Týnka se těší a Nika, no uvidíme, letos jde poprvé, ale u zápisu do školky si už stihla najít kamarádku se kterou bude chodit do stejné třídy. :-)

Tak vidíš, je to nedávno, kdy jsi byla smutná, že ti vyletěla dcerka z hnízda a že se stěhovala tak daleko a už jí budeš mít zase pěkně u sebe. ;-) To víš, když je dětem dobře u rodičů, tak se k nim moc rádi vracejí. ;-) A u tebe musí být krásně. :-)

Povím ti, že je Natálka dobrá, že šla paní učitelce pomoci se třídou. :-) Co si pamatuji já školní léta na základce, tak se do toho nikdo moc ze spolužáků nehrnul. :-D;-)

Výlet jste si udělali parádní. Představ si, že u tebe čtu už podruhé o Hluboké! :-) Poprvé jsem se teď nedávno zahleděla na fotky tohoto krásného zámku u jedné sběratelky panenek a teď si fotky prohlížím u tebe. :-) A obě dvě máte nádherné fotky! :-) Každá úplně jiné a úplně jiné úhly pohledu na něj, ale obě nádherné. :-)
Ta klika mě fascinuje!!! :-)

A ohledně shánění školních potřeb, ani mi nemluv - také jsme s Týnkou běhali po městě a sháněli, co je třeba. Někdy to už bylo o nervy! :D;-)
Blaní měj se krásně a ahoooooooooooooj!!!!!! :-)

3 Pavla Pavla | 28. srpna 2013 v 12:50 | Reagovat

Blani,
  opět moc hezký článek, spíš bilancování o konci prázdnin. Na Hluboké jsme byli před pár roky, ale hlavně se jelo na lovecký zámeček u Hluboké, protože manžel je myslivec. Já si také musím na změnu ročního období zvykat. Pokud je podzim teplý a suchý, problém nemám, všude barevné listí, dýně, podzimní dekorace. Horší je,když proprší. :-! Naše děvčata, ač mají již svoje bydlení, k nám pravidelně jezdí na víkendy, někdy i v týdnu. :-D Ani si nedovedu představit, že by bydlely někde daleko (obě do 30km). Bereme to s mužem jako naprostou samozřejmost a bylo by nám smutno. Naštěstí tedy neřešíme stav "když děti vyletí z hnízda" :-D Přeji krásnou středu :-)

4 Blanka Blanka | Web | 28. srpna 2013 v 13:04 | Reagovat

[1]: :-) hořkosladký konec léta...to je prima pojem. :-)

[2]: Šári,já to obíhání obchodů a shánění školních pomůcek nemusím,naštěstí holky si většinu věcí už vyběhají samy,na nás je pak to zafinancování :-D
Natálka to chystání třídy vzala i jako shledání s holkama po prázdninách,takže to bylo v pohodě.Akorát si holt musela přivstanout a to bývá po prázdninách,kdy se chodí spát hodně pozdě a pak se zase vstávat nemusí perné. :-)

[3]: Pavli,já jsem vždycky doufala,že ta Tánina Plzeň není definitivní,protože je to od nás tááák daleko.Zkoušeli jsme to otočit tam a nazpět v jednom dni jedenkrát a bylo to teda něco.
Chtěla bych mít holky někde blízko od nás,jako ty,ale jak to nakonec všechno bude je ve hvězdách :-)

5 Intuice Intuice | E-mail | Web | 28. srpna 2013 v 14:06 | Reagovat

Na zámku Hluboká jsem nikdy nebyla. ;-)

6 Janka Janka | Web | 28. srpna 2013 v 14:09 | Reagovat

Zámek Hluboká je jeden z nejkrásnějších u nás, ne-li vůbec nejkrásnější. Byli jsme tam kdysi dáááávno na výletě  na střední škole. Dobře jste udělali, že jste si ho šli prohlédnout "z blízka". :-)
A přípravu do školy ??? To už mám naštěstí dávno za sebou a konečně můžu koncem prázdnin spokojeně vegetovat a nenervačit s, že to zase začne. :-D  :-)

7 Alis Alis | Web | 28. srpna 2013 v 16:52 | Reagovat

Ahoj Blani, moc Tě zdravím! Na Hluboké jsme byli před několika lety, takže díky za pěkné připomenutí a fotky :-)  :-)  :-)

8 Zdenka Zdenka | E-mail | Web | 28. srpna 2013 v 17:37 | Reagovat

Na Hluboké jsem byla už je to taky hodně dávno! A ještě si pamatuju,že je krásná a na tvých fotkách je to vidět :-)!
Něco málo už jsem do školy nakoupila,ale taky mě to vůbec nebaví :-)!

9 helena-b helena-b | Web | 28. srpna 2013 v 18:22 | Reagovat

Blani, každopádně jsi pořídila krásné fotky z Hluboké, je to opravdu skvost. Podzim už o sobě dává znát. Postupně nám dozrávají dýně a to už je náznak podzimu, ale jsou krásně vybarvené, mám je zatím na zahradě jako dekoraci. U nás máme jednoho fungl nového školáka, vnučka Markétka jde do první třídy. Beru si ji ještě do víkendu, tak uvidím, jak se těší. :-)

10 babička babička | 28. srpna 2013 v 19:22 | Reagovat

Ahoj Blani,krásný výlet a celé povídání.No jo letos to nějak rychle uteklo.Pozdraavuj holky. :-)  :-D

11 Jarka Jarka | Web | 28. srpna 2013 v 20:01 | Reagovat

Nechce se mi věřit, že by to léto vzalo tak rychlý konec, třeba nás ještě překvapí září, nebylo to dokonce vloni, kdy v září padaly teplotní rekordy? 8-) Hluboká patří mezi nejhezčí naše zámky a ty jsi pořídila parádní fotky i v tom uplakaném počasí. :-)  ;-)

12 EvaLuna EvaLuna | Web | 28. srpna 2013 v 20:06 | Reagovat

Ahojky Blani, tak to máš pravdu s tím koncem prázdnin. Letos to uteklo jako voda. Výlet na Hlubokou ti závidím, protože moji členové rodiny nejsou takovým výletům zrovna moc nakloněni . Ale snad ji někdy uvidím, doufám :-)  :-)  :-) Fotky jsou parádní, díky za ně :-)

13 Vlasta Vlasta | Web | 28. srpna 2013 v 21:31 | Reagovat

No vidíš, ty máš zase obě holky doma a mě se definitivně odstěhovala i Pája, koncem září nastupuje na architekturu v Brně a už  začátkem července si tam s přítelem zařídili bydlení.
Hluboká je krásná a je pravda, že už jsme tam taky hodně dlouho nebyli. No a počasí to je letos tedy síla, prvně tropy a teď zima že už jsem vytáhla i deku. Příští týden se to má prý zase ale vylepšit. Blani přeji ti pohodové poslední srpnové dny :-)

14 Dáša Dáša | E-mail | 28. srpna 2013 v 22:23 | Reagovat

Dobrý večer Blani,
zámek Hluboká patří určitě mezi naše nejkrásnějši,taky jdem ho navštívila,i když je to už dost let.
Jinak podzim se u nás hlásí bezinkováním.Kde jaký keřík pečlivě obíráme a vyrábíme bezinkovou šťávu.Je opravdu výborná.
Přeji krásný večer a těším se na Vaše krásné článečky.Dáša :-) :-) :-)

15 Blanka Blanka | Web | 28. srpna 2013 v 23:35 | Reagovat

[5]: A víš,že já jsem taky v neděli vzpomínala,jestli jsem tam někdy už byla...třeba se školou,ale nepamatovala jsem si nic z toho,co jsem viděla,takže nejspíš jsem tam byla prvně :-)

[6]: Janko,my máme v plánu se na Hlubokou zase někdy vrátit a mrknout i na druhý prohlídkový okruh.A pak je tam ještě třetí :-) Když jsme před Natálkou zmínili,že jsme tam byli bez ní,tak hnedka bručela,že by bývala šla taky,tak jsme jí slíbili,že zase příště :-) Jinak hrady,zámky my můžem.
Taky park byl krásný,ale zase nějak dopodrobna jsme ho kvůli počasí neprohlédli

[7]: Alis,není zač :-)

[8]: Zdeni,já mám odpolední,tak ten nákup věcí do školy mě čeká teďka o víkendu...takový ten základ a zbytek pak podle toho,co napíše paní učitelka ;-)

[9]: Heli,prvňáčci ještě neví,do čeho jdou :-D ,tak se všichni většinou těší.Natálie se učí dobře,ale i tak říká,že by byla klidně ještě další dva měsíce doma :-D A o Táni ani nemluvím :-D

[10]: Ahoj mami,ono to vždycky tak strašně uteče :-)Jsem z toho konce léta tak nějak rozladěná a jak znám tebe,myslím,že na tom budeš nejspíš úplně stejně jako já.Obýváková přestavba dneska vypukla,zatímco jsem byla na odpolední ;-)

[11]: Jaruš,léto bylo letos nádherné a taky bych brala ještě krásné,teplé září a klidně i říjen a klidně i listopad :-D :-D Ale jak znám tebe...milovnici zimy,jsi už určitě natěšená :-)

[12]: Evi a my hrady,zámky,zříceniny milujem :-) a taky jsme chtěli už nějaký výlet :-)A bylo to fajn,připomenout si,že i sami dva si vystačíme :-D

[13]: Vlasti,s děckama se člověk nenudí,že jo :-D
Táňa má před sebou rok školy a pak kdoví.Plánů má myslím spousty a já jsem zvědavá,kde se mladí usadí :-) a doufám,že to bude někde poblíž :-)

[14]: Dáši,bezinkovou šťávu si kupuju v Ikea a moc mi chutná.No a domácí bude určitě ještě lepší.Já se chystám na další várku meduňkového sirupu,protože zachutnal nejen mně,ale i Táni a zásoby se tenčí.Jinak s tím trošku deštivým počasím se pomalu vzpamatovává i zahrada,zazelenal se trávník a vypadá to,že snad ještě sklidím i nějaké bylinky na sušení.
Dáši,moc zdravím!!! :-)

16 Jarmila* Jarmila* | Web | 29. srpna 2013 v 4:00 | Reagovat

Blani, udělali jste si pěkný výlet. :-) Zámek je krásný. Škoda, nikdy jsem tam nebyla. Tak jsem se alespoň pokochala tvými fotkami. Nejvíc se mi líbí klika. Ta je úžasná! :-)
Našim školákům (vnoučatům) se moc do školy nechce, ale nedá se nic dělat.

17 Máří Kosáček Máří Kosáček | E-mail | Web | 29. srpna 2013 v 10:31 | Reagovat

Krásné, nádherný výlet a já jdu na dřevo :-)

18 Helena Helena | E-mail | Web | 29. srpna 2013 v 10:53 | Reagovat

Ahoj Blani,u nas uz decka chodi do skoly druhy tyden.S tim podzimem to mam podobne,je to takove zvlastni obdobi. :-) Z Hluboke mas krasne detailni fotky.My tam byli loni na podzim. :-)

19 Luďka Luďka | Web | 29. srpna 2013 v 15:26 | Reagovat

Blani asi jsme na tom stejně já taky nemám toto období moc ráda, vždycky mi bylo smutno z toho že už kluci jdou do vyšší třídy a že brzy ukončí ty dětská léta.Venku příroda už dává na sobě taky znát že končí, na zahrádce je mi smutno že kytičky už chřadnou, představ si že mi teď teprve začal rozkvétat leknín, tolik jsem se na to těšila, nedá se nic dělat musíme to tak brát.Hluboká je opravdu krásný zámek stojí za to ho navštívit!Užívej ještě plnými doušky toho babího léta. ;-)

20 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 29. srpna 2013 v 19:05 | Reagovat

Na Hluboké jsem byla v páté třídě. To ještě byl výlet s pionýrským táborem. Bylo tam moc hezky jak na táboře tak na zámku.
Prázdniny končí a já se těším na "Babí léto", snad nějaké bude. Taky jsem rekapitulovala, ovšem letošní prázdniny byl pro mě tak trochu boj o život. No, ale bude líp.
Blani přeji ti taky kus toho "Babího léta" při něm lehce stihneš zahradu připravit na zimu. A v zimě či za dlouhých už někdy podzimních dní a večerů, že by jsi si ty nenašla zábavu :-)  :-D ? Blani, Blani, holko šikovná a pracivitá, jen se pochlub co už máš v plánu v ručních pracech :-D  ;-)

21 Martula Martula | 29. srpna 2013 v 21:45 | Reagovat

Ahoj Blani
Výlet se vám povedl,taky jsem tam několikrát byla :-) je tam hezky.Léto pomalu končí :-( ,ale snad bude ještě hezké září.Mám ráda i podzim,ale ne ten deštivý.Zahrada ještě dá trochu práce,jako vždy vše odkvetlé vyhodit,vyplít atd..vždyť to znáš.Měj se hezky a užij si víkend :-)
Marťula

22 Ema Ema | E-mail | Web | 30. srpna 2013 v 19:57 | Reagovat

Také jsme před několika lety Hlubokou navštívili. Právem patří mezi naše klenoty.:-)
Prázdniny sice končí, ale určitě ještě přijde babí léto.:-)

23 Helena Helena | Web | 31. srpna 2013 v 10:58 | Reagovat

Blaničko, mluvíš mi z duše...Léta se hrozně nerada vzdávám...
Hluboká je krásná, byli jsme tam loni touto dobou a moc jsme si jí užili.
Přeji pohodový víkend, pa Helena

24 foousekk foousekk | Web | 2. září 2013 v 14:09 | Reagovat

Blani na Hluboké je to moc pěkný i ohradu velké zvěře tam mají byl jsem tam je to na co koukat pěkný den přeji :-)

25 Lucie Lucie | Web | 18. září 2013 v 12:45 | Reagovat

Já mám ráda podzim se vším všudy - i s jeho chladnými dny deštivými dny :-) Dokonce se vždycky po prázdninách na podzim těším, až si zalezu do křesla s teplým čajem a dobrou knížkou a za okny nám bude do parapetu bubnovat déšť :-) Každopádně když se na nás v podzimních dnech podívá sluníčko, je to ještě lepší! Je třeba toho využít a vyrazit třeba na nějaký výlet do okolí :-)

Práce na zahradě u nás teď také probíhají ve velkém, záhon na nové jahody je připravený s velkou vrstou hlíny z kompostu, teď už jen koupit ty jahody :-D a najít dobrovolníka, který se pustí do jejich zasazení. :-D ... Dokonce i u nás doma probíhají různé přestavby a dodělávky - sestře se (konečně) dodělal pokoj a mamina si objednala novou kuchyň, takže na Vánoce už budeme péct v novém! :-D

Hluboká je krásný zámek, minulý rok jsem   zavítala na jeho nádvoří, kde se konal večerní muzikál Casanova. Byl to úžasný zážitek!

Měj se krásně Blani a nenech si zkazit náladu uplakanými podzimními dny! :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.