Dovolená a soutěžíme 3 !!!

30. června 2012 v 0:59 | Blanka |  Naše výlety

A ještě jedno ohlédnutí za naší dovolenou....

Brzy po ránu jsou pláže vylidněné...nikde ani živáčka,lehátka jsou srovnána úhledně v řadách,slunečníky sklopené,písek ještě nepálí,začíná další horký den.....

asi by bylo hříchem neochutnat v Itálii pizzu...V Caorle je spousta hospůdek,kavárniček,pizérií.
Jedna z nich je dokonce s českou obsluhou,jídelníček je také v češtině a pizza výborná...

tohle sluníčko v písku maloval manžel Smějící se to bílé COSI všude kolem jsou mušličky....

z vln se nenoří mořská panna,ale naše Natálka

Galerie tesaných kamenů na pláži je vděčným cílem večerních procházek....

stejně jako náměstíčko s šikmou věží....

Východ sluníčka,kvůli kterému jsme si jednoho dne přivstali....

Tolik k naší dovolené....
Dneškem ale začínají prázdniny a já věřím,že VŠICHNI budeme mít spoustu dalších zážitků Smějící se

PŘEJU VÁM KRÁSNÉ LÉTO !!!!

SOUTĚŽ !!!!!

Do soutěže o majáček budou zařazeny i všechny komentáře pod dnešním článkem a bude ukončena v neděli v osm hodin večer,kdy ze všech komentářů pod třemi dovolenkovými články vylosuju výherkyni.Výsledek losování potom zveřejním a zároveň výherkyni poprosím,aby mi meilem poslala svoji adresu,na kterou obratem majáček i s mušlemi z fotky pošlu.

PŘEJU HODNĚ ŠTĚSTÍ!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Oli Oli | Web | 30. června 2012 v 5:42 | Reagovat

Blani, snímečky moře a dalekých končin světa jsou dočista jiné, než ty od nás. Ten šum moře, teplá pláž a všechno co k tomu patří ze snímečků sálá až ke mně a budí dávné vzpomínky. Já jsem byla u moře jen jednou, už to bude 18 let. :-D

2 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 30. června 2012 v 6:15 | Reagovat

Hm ránní prázdné pláže a šup do moře, které bylo v ten čas většinou jen moje :-)paráda. Přeji také vyvedené prázdniny. Já jsem opět hlídací babi, Míša má Spálovou angínu. ;-)

3 Marie Marie | Web | 30. června 2012 v 6:45 | Reagovat

Blani, krásné fotografie. Moc se mi líbí hned ta první lehátková fotka, ta je parádní. ;-)  :-D

4 Jarka Jarka | Web | 30. června 2012 v 8:28 | Reagovat

Tak jak jsem u předešlého článku psala, že je moře klidné jak rybník, teď vidím, že to rybník není ani náhodou! 8-O  :-D Dovolená musela být nádherná, prima koupání, dobré jídlo a báječné procházky. :-) Tropy teď začínají i u nás, ale u moře, se ta vedra snášejí mnohem lépe. 8-)

5 murkaeva murkaeva | E-mail | Web | 30. června 2012 v 8:51 | Reagovat

Ahojky Blani,
konečně se dostávám ke čtení článečků a procházce po vašich blozích. Máš tu nádherné fotky. Musela to být paráda a tak ti přeji krááásné léto a mnoho odpočinkových a šťastných dní s rodinkou :-)

6 Januška Januška | Web | 30. června 2012 v 9:52 | Reagovat

Peču muffinky s malinou uprostřed a v mezičase se kochám fotkami :-) ...hned bych si smočila nožky :-D Začíná být horký den, kéž by tu u nás byl kousíček moře, ale asi by tam bylo přecpáno :-P

7 Věra Věra | Web | 30. června 2012 v 10:24 | Reagovat

Blani, ty tvoje fotky - ty mě lákají. Jééé jak já bych někam vyrazila. Krásný víkend ... Věra :-)

8 Šavrda Šavrda | Web | 30. června 2012 v 11:32 | Reagovat

Blaní, úplně jsi mne dostala hned tou první fotkou! Lehátka, no to je náramná fotka! :-)
Jé, bráška s taťkou také byli v té samé restauraci, také si dali pizzu a dokonce jim jeden číšník česky mluvící i z české země pocházející poradil jakou si mají dát pizzu. :-)
Ty kameny si také vyfotili, mušličky mi dovezli a šikmou věž si také nafotili. A dokonce vyfotili i jeden kostelíček u moře a také je křivý! :-D
Sluníčko manžel udělal náramné a ty mušličky kolem no to je nádhera! Vycházející slunce je velice vděčné téma na focení a nikdy nezklame. :-) Krása. :-)
A Natálka vypadá, jako by měla celé moře jen pro sebe, neboť bratr je focen v moři a má davy za sebou! :-x ;-)
Všechny fotky jsou náramné a majáček je přenádherný, tak držím pěsti a jsem zvědavá komupak se poštěstí. :-)
Také přeji krásné léto a vydařené prázdniny. :-)

9 Jarmila Jarmila | Web | 30. června 2012 v 12:12 | Reagovat

Moc se mi líbí fotka s východem slunce. :-)

10 Květa Květa | Web | 30. června 2012 v 12:46 | Reagovat

Zaujaly mne ty tesané kameny, to je krása... :-)

11 Milada Milada | E-mail | 30. června 2012 v 13:11 | Reagovat

I z fotek je vidět, že jste si dovolenou opravdu užili. Já na ně zírám trošku jako z jiného světa - dali jsme se do malování celé chalupy ( v našem věku to není žádná legrace :-( ), takže moje myšlenky jsou spíš přízemní - úklid, pořádky,... :-)

12 Anna Anna | E-mail | 30. června 2012 v 14:46 | Reagovat

Dobré odpoledne, nafotili jste nádherné fotky. Určitě jste si dovolenou užili tak jak se má, v klidu a v pohodě. Ráda chodím nahlížet na Váš blog. Stále objevuji, co ještě neumím. Je tu u Vás moc hezky. Přeji příjemný víkend. :-)

13 Ema Ema | Web | 30. června 2012 v 16:46 | Reagovat

Prohlížím si snímečky a je to nááádhera!:-)
Přeji ti, Blani, pohůdkové odpolko.:-)

14 natália natália | E-mail | Web | 30. června 2012 v 19:38 | Reagovat

Fotky sú krásne, užili ste si super dovolenku... Caorle vyzerá veľmi pekne, hneď ma to láka, ísť sa tam niekedy pozrieť... :-)

15 Petra Petra | Web | 30. června 2012 v 21:07 | Reagovat

Blani, krásné fotky. Dostala mě ta kamenná  galerie, to vypadá opravdu nádherně! Je vidět, že dovolenou jste si parádně užili a tak to má být:-). My plánujeme příští rok dovolenou u moře, asi právě v Itálii a musím říct, že jsi mě celkem příznivě naladila a Caorle určitě zařadíme do výběru:-)

16 Dana Dana | 30. června 2012 v 21:27 | Reagovat

Paní Blanko opět nemám slov.Prostě nádhera. :-) A ten východ sluníčka je opravdu nádherný.Taky jsem zažila na vlastní oči.A je to podívaná.Krásné léto!!!Zdraví Dana.

17 Vlasta Vlasta | Web | 30. června 2012 v 23:23 | Reagovat

Ahoj Blani, dovolená musela být parádní, taky se rádi vracíme na místa která se nám líbila. I letos tomu bude tak, ale ještě se budeme tři týdny těšit :-)  :-)

18 Blanka Blanka | Web | 30. června 2012 v 23:24 | Reagovat

[1]:Oli,tak to jsem ráda,že jsem ti připomněla tvoji dovolenou  moře :-D
Je tam vždycky hezky,ať se člověk vypraví kamkoliv :-)

[2]: Fukčárinko,tak teda ta angína na pohodě určitě nepřidá :-( A já znova opakuju ať žijí všechny hlídací babičky!!!!!A přeju spoustu trpělivosti!!!!

[3]: Maruško,podobnou lehátkovou fotku myslím mívám pokaždé,když do Caorle jedeme :-D Ty vyrovnané řady prázdných lehátek mě prostě fascinují :-D

[4]: Jaruš,my jsme dnešek strávili napouštěním bazénu a Natálka ho i prubla a byla převelice spokojená :-D
Takže odteď se nám tropy budou snášet o něco líp :-D

[5]: Evi,moc děkuju a taky ti přeju krásné léto!!!!

[6]: Jani,taky jsem dneska dopoledne pekla :-D No a moře v ČR by bylo prostě úúúúúžasné!!!!

[7]: Věruš a já bych taky vyrazila....nazpět :-D

[8]: Myslím,že ten česky mluvící číšník je z Brna a my jsme cestovali s jihlavskou cestovkou :-D .
Ten kostelík na pobřeží slouží jako maják :-)
NO a opravdu ta fotka s Natálkou budí zdání,že má moře sama pro sebe :-D

[9]: Jarmilko,na pláži se ukázalo,že jsme si přivstali docela hodně a na sluníčko jsme museli dost dlouho čekat :-D Ale myslím,že to stálo za to,i když jsem doufala,že se sluníčko vyklube z moře :-)

[10]: Tesané kameny jsou caorlské lákadlo,jsou tam opravdu povedená dílka :-)

[11]: Miládko,ale budeš mít krásně naklizeno,vymalováno,načančáno.
No určitě to ale bude pořádná zabíračka,takže ti přeju hodně sil a trpělivosti :-)

[12]: Aničko,moc děkuju,samozřejmě ráda čtu,že se můj blog líbí a přeju krásný zbytek letního víkendu!!!!!

[13]: Emi,tak moje odpoledne bylo velice pohodové.Byli jsme na zahradě,napouštěli jsme bazén a měli jsme jednu velice příjemnou návštěvu.Seděli jsme až do desíti do večera,opékali,klábosili a myslím,že jsme si to všichni opravdu užili :-)

[14]: Natálie,tak to jsem ráda,že moje fotky někoho nalákají až do té míry,že by se do Caorle hnedka rozjel :-D

[15]: Petruš,já bych se do Caorle vypravila klidně počtvrté,protože mám Itálii ráda.Lákalo by mě i Toskánsko.
Ale kdoví co bude příští rok :-)

[16]: Jo,východy a západy sluníčka jsou vděčným tématem u moře i u nás.Vždycky je to prima podívaná,na kterouz stojí zato si počkat.
No a doufám,že jste prima zahájili prázdniny!!!! :-)

19 Blanka Blanka | Web | 30. června 2012 v 23:26 | Reagovat

[17]: Vlasti,však ono to těšení má taky něco do sebe :-) :-)

20 Věra Věra | 1. července 2012 v 14:17 | Reagovat

Blani,teda nádherné fotky,hned bych se tam rozjela.U moře jsem ještě nebyla,takže tu atmosféru nasávám z Tvých fotek.Majáček jako symbol moře,krásné.Přeji Ti pěkné prožití letních dnů.Věra. :-)

21 Marcela Marcela | E-mail | 1. července 2012 v 14:39 | Reagovat

Jé, to jsou krásné fotky! Lehátka, sluníčko v písku...nádhera :-)

22 eva eva | E-mail | 1. července 2012 v 17:12 | Reagovat

Blani,jen naposledy s tou nemocnicí. Představ si jaká náhoda,měla jsem taky nález na játrech. Mě ale nebývalo špatně a jíst jsem mohla cokoliv,co mě můj dvanácterník na kterém mě kdysi praskl vřed, dovolil. Moje operace byla o něčem jiném. Teď ale k dovolené. Mooc se mě líbí ta fotka s lehátky. Opravdu se povedla. K tomu létání. Letěla jsem jen na malý vyhlídkový let jinak nemám s cestováním letadlem zkušenost. Samozřejmě obavy bych měla,ale vyloženě se bát, to ne. Spíš takový adrenalin. A to mám, představ si takový ÚLET ;-)/jak trefné/. Zajímají mě filmy i dokumenty,kde je právě v hlavní roli LETADLO. A to jsou různé katastrofy. V dokumentech se stávám hlavním vyšetřovatelem chytřejším než všichni ostatní :-D, ve filmech zase brečím štěstím že to dobře dopadlo a s cestujícími tleskám   pilotům, po konečném šťastném přistání na zemi. JInak mě televize nezajímá. Neznám Růžové zahrady ani Esmeraldy. Knížka je to,na co se těším. Hlavně historie. Tu si taky vezmu sebou na dovolenou. Zítra bude velké balení,protože si tam  vaříme.Se známýma jsme taková partička, kdy chlapi vaří a my holky neděláme téměř nic. Oni jsou rádi že mají chvilku "bez bab" a že nemusí pokaždé,když si ty jejich ženské zmyslí ,jít se k moři se opékat.    MUSÍ přece vařit! Přeju krásný zbytek neděle

23 iva221 iva221 | Web | 1. července 2012 v 19:44 | Reagovat

Ahoj Blani, byli jsme na chalupě, takže jsem u tebe delší dobu nebyla. Dnes jsem si prohlídla tvoje krásné fotky z dovolené. Taky nám nedělá problém, naopak, rádi se vracíme na místo, kde se nám líbilo. V Itálii jsme byli 3x vždy na téměř stejném místě. Ráda na to vzpomínám a tvoje obrázky mě tam zase vrátily. Jsou moc hezké.

24 zigina zigina | Web | 1. července 2012 v 20:27 | Reagovat

nádherné fotky :) ta malůvka v písku od manžela je rozkošná :-D  :-) a pizza mňam

25 Gucci Outlet Gucci Outlet | E-mail | Web | 13. září 2012 v 10:50 | Reagovat

I saw this actually excellent post these days!

26 Coach Purses Coach Purses | E-mail | Web | 14. září 2012 v 17:41 | Reagovat

Hi! Your publish rocks and can be a great study!

27 Replica Louis Vuitton Replica Louis Vuitton | E-mail | Web | 21. září 2012 v 12:10 | Reagovat

That is definately one of the best blogs I've sen in ages online. Maintain up the excellent posts.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.