Dovolená a soutěžíme 2 !!!!!!!!

28. června 2012 v 10:56 | Blanka |  Naše výlety

Některé z vás uhodly Smějící se
Proto odtajním předmět,o který hrajeme.
Z každé dovolené u moře si vozím mušličky,kamínky a pak taky jeden typický symbol moře.
Když zavřu oči a představím si moře,vidím útes,vlnobití,racky a blikající MAJÁK.
Skutečné majáky přitahují pozornost i v době GPS navigací,pořád jsou symboly naděje a vždycky budou.Nejspíš je vynalezli ti,kteří na břehu zoufale očekávali návrat lodí ztracených v mořských dálavách.

Soutěž o tento majáček pokračuje.
Do soutěže budou zařazeny i všechny komentáře pod dnešním článkem a soutěž ukončím spolu s fotografickým mořským seriálkem.

Dalším ze symbolů moře jsou bezesporu lodě.
Dnešní fotky jsou pořízené z paluby jedné z nich...krásné dvoupatrové výletní lodě,nesoucí jméno města,které nás hostilo...CAORLE

pomalu opouštíme klidné vody přístavního kanálu a vyplouváme na otevřené moře

abychom se podívali na Caorle z jiné perspektivy

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Jůjinka Jůjinka | Web | 28. června 2012 v 11:40 | Reagovat

Blani, nádherné fotečky. Muselo tam být krásně:-) Těším se na další fotečky:-)

2 Sima Sima | E-mail | Web | 28. června 2012 v 12:02 | Reagovat

tak maják by mi teda nenapadol :)

3 Januška Januška | Web | 28. června 2012 v 12:16 | Reagovat

U moře jsem byla pouhopouze 2x za život a to ještě v bývalé Jugoslávii. Pročetla jsem si všechny tvé starší příspěvky z Itálie. Hm, taky bych si dala říct. Jen kdyby bylo více korunek :-D A moc by mě zajínalo, kde, v době dovolené,míváte Maxíka?

4 Majka Majka | 28. června 2012 v 12:27 | Reagovat

Blani, přiznám se bez mučení, že jsem u moře nikdy nebyla a myslím, že nikdy ani nebudu, ale řeknu ti, majáček je pro mě taky symbol moře. Přeji krásný letní den Majka

5 Jarmila Jarmila | Web | 28. června 2012 v 12:35 | Reagovat

Blani, krásné fotky. :-) Ale já jsem raději na pevné zemi. Možná, protože jsem u moře nikdy nebyla. Třeba bych pak mluvila jinak. :-D

6 Šavrda Šavrda | Web | 28. června 2012 v 12:48 | Reagovat

Majáček je nádherný! No to bude parády v koupelně, kdo ho získá. ;-)
A jak vlastně snášíš plavbu na lodi? Já jako malá v pohodě, ale teď mi to dělá se žaludkem divy. :-x
Fotky jsi Blaní pořídila moc krásné. :-)

7 Eva Eva | 28. června 2012 v 13:42 | Reagovat

Krásne fotky,až sem cítim ten morský svieži vzduch. :-) Majáčik je kúzelný.Pekný den. :-)  :-)

8 Jarka Jarka | Web | 28. června 2012 v 13:43 | Reagovat

Tak já jsem maják neuhádla a musím říct, že se moc líbí. Máš pravdu, je to opravdu symbol moře z nejsymbolovitějších. :-D Na tvých smímcích, je moře klidné, jak hladina rybníka, to se to muselo krásně plavčit. Ójééé. 8-)  ;-)

9 Katerina Katerina | Web | 28. června 2012 v 13:45 | Reagovat

Blani, jejda, krasne fotecky. Nas ceka more az na podzim a tak o nem muzu zatim jen snit. Mej prima dny, Katerina

10 Janka Janka | Web | 28. června 2012 v 18:47 | Reagovat

Krásná dovolená. U moře je vždycky prima. Sluníčko, prima vzduch, celkové podnebí, miluji tu atmosféru. Ale letos po dlouhých 22 letech každoroční dovolené u moře bude asi přestávka. Ach jo.... :-(  :-)

11 Lucie Lucie | Web | 28. června 2012 v 19:40 | Reagovat

Já se moc ráda plavím na lodi, to je skvělý zážitek :-) I když určitá nervozita a strach před plavbou tam vždycky je.. :-)
Majáček je moc pěkný, i já si takovéhle suvenýry od moře vozím :-)

12 Miloslava Miloslava | Web | 28. června 2012 v 21:04 | Reagovat

Blani,moc hezké fotky na nich nebe bez mráčku,vyšlo Vám fajn počasí.Představila jsem si majáček uvnitř na čajovou svíčku- určitě by to vypadalo moc pěkně.Těším se na další fotky,ale až za 14 dní - pa. :-D

13 Blanka Blanka | Web | 28. června 2012 v 23:47 | Reagovat

[1]: No jasně,bylo tam krásně!!!! :-D

[2]: :-D

[3]: Pokud jezdíme na dovolené v ČR,nebo na Slovensko,cestuje Max s náma.Pokud jedeme k moři,vozíme Maxe ke "tchánům" :-)
Letos s náma ale nejela Táňa,protože dělala zrovna závěrečné zkoušky a taky o dovolené má už jiné představy,než my.Zůstala doma s Tomášem,takže nám Maxe pěkně pohlídali :-)

[4]: Majko,já jsem se poprvé k moři dostala až ve svých 36 letech.Do té doby jsem tvrdila,že mi to nic neříká a můžu žít bez toho.Moře je ale velice návyková záležitost,když se tam člověk podívá jednou,už by chtěl k moři každý rok.

[5]: Jarmilko,myslím,že by jsi mluvila jinak :-D Určitě stojí za to alespoň jednou za život moře vidět :-)

[6]: Hm,tak to je trefná otázka :-D  :-D  :-D Pokud je moře klidné,jsem klidná i já a plavbu si užívám.Pokud začne foukat,jsou vlny,loď se houpe,tak se o mě pokouší panika.Naposledy jsem to zažila před třemi roky při více,než dvouhodinové plavbě z Benátek právě do
Caorle.Tehdy jsem se zařekla,že na loď už nikdy nevlezu.Letos jsem se přemohla :-D ,moře bylo klidné a loď plula kousek od břehu :-)

[7]: Děkuju za návštěvu,komentář a také přeju krásné letní dny!!!

[8]: Jaruš,moře bylo klidné po většinu dní naší dovolené.Nad pláží vlála bílá vlajka,plavčíci byli v klidu.Poslední dva dny začalo trošku foukat a to je na moři hnedka znát.Byly velké vlny,vlajka se změnila na červenou a plavčíci stáli v pozoru a píšťalku snad vůbec nevytáhli z pusy :-D

[9]: Katko,ale aspoň se máš na co těšit!!!! :-D

[10]: Jani,tak si to vynahradíš třeba příští rok :-D My jsme měli přestávku vloni :-D

[11]: Tak já nevím,jestli můžu říct,že se plavím ráda :-D
Minule jsem si to moc neužívala.Byla jsem docela zoufalá,rozhlížela jsem se po záchraném kruhu a říkala si,že na břeh prostě nedoplavu :-)

[12]:Miluško,počasí vyšlo,měli jsme až moc velké teplo,písek byl rozpálený a městské ulice také.Ale teplo k dovolené patří :-)

14 Tina Tina | 29. června 2012 v 9:09 | Reagovat

Moc hezké fotky. Už se také těším na dovolenou, cítím, že ji potřebuji jako sůl. Krásné léto. Tina

15 Dana Dana | 29. června 2012 v 10:17 | Reagovat

Paní Blanko fotky jsou opravdu moc krásné.U moře jsme už taky byli a to jak v Itálii tak v Chorvatsku a bylo tam nezapomenutelně.Pohled z lodi musel být určitě krásný,ale já se bohužel na loď a do letadla bojím nastoupit,takže tento pocit asi nikdy nezažiju. :-) To by mě museli asi uspat.Výhra Majáček je opravdu nádhernej a přeji,aby se dostal do dobrých rukou...Hodně štěstí všem... :-) Zdraví Dana.

16 Věra Věra | Web | 29. června 2012 v 12:42 | Reagovat

Blani, parádní fotky. Já byla u moře naposledy ještě za svobodna. Mamčin bývalý zaměstnavatel pořádá každoroční dovolené pro zaměstnance a tak jsme 2x vyrazili s nimi. Ale teď je mamka na invalidním důchodu a tak již nejezdíme. Snad někdy v budoucnu se někam vypravíme. Krásné prázdniny ... Věra :-)

17 eva eva | E-mail | 29. června 2012 v 13:54 | Reagovat

Blani,předem moc děkuji,že sis dala tu práci a tak dlouze mě odpověděla.Každému odpovědět,chce to čas. Ten strach jsem o Tebe měla už proto, že tam u jedné odpovědi byl náznak nějakých zdrav. komplikací.Taky jsem na jeden blog ,už nevím ani komu,napsala,jestli o Tobě někdo něco neví. No nikdo mě neodpověděl.
Neboj,vše dobře dopadne. Akorát je nepříjemné,že člověk musí myslet na to,že má jít do nemocnice. Já mám za sebou celkem velkou operaci. Před třemi lety mě totálně vykuchali :-? Chodím na kontroly a je to tak dobře,protože jsem tím pádem hlídaná.Ty budeš slavit v září čtyřicet a já v říjnu 55 a cítím se na 35. Hlavně teď,po srazu ročníku,který jsme měli v sobotu. Jen si představ,přišla jsem ve tři ráno /a to mě manžel řekl,co dělám tak brzo doma :-D /a v devět jsem už sedala na kolo a jela jsem ještě na posrazovou dvacítku /myslím tím kilometry /. Stihla jsem to do oběda,který jsem mým chlapům ráno ještě rozvařila. Jinak s těmi Italy a jejich mentalitou, jen souhlas. A příští rok bych si chtěla vyzkoušet, jak jsou na tom třeba Španělé,nebo Řekové se svým frýý způsobem vnímání života. ;-)Po dovolené, malinko smutek,že už je to za náma. To je tak ale se vším,když se na něco těšíme. A pak to uteče jako voda. Moment přepnutí se zase do normálního života. Toto všechno se ale rychle překoná a pak jsou tu nové radosti,nové těšení se třeba na zahrádku a na spoustu zdánlivě obyčejných věcí. A to je ten pravý život. Dovolené jsou jen třešničkou. A tak to má být a je to tak dobře. No už jsem filozofovala dost.Zkrátím to. Dík za přání pěkné dovolené a kdybych Tvůj majáček nevyhrála,mám tip, přivezu si pro jistotu svůj :-D . Pěkné dny

18 Oli Oli | Web | 29. června 2012 v 17:30 | Reagovat

Blani, co dodat ke všem snímkům a krásně popsaným zážitkům? Nádhera, na kterou se hned tak nedostanu.
A ten majáček, dáreček pro některou výherkyni, to je fakt bomba. Jsi úžasná, že jsi na všechny virtuální kamarádky myslela i při dovolené. :-)

19 Petra Petra | Web | 29. června 2012 v 19:14 | Reagovat

Ahoj Blani, tak koukám, že jsem maják uhodla správně:-), to teda budu soutěžit ráda, je moc pěkný:-). Fotky jsi pořídila moc pěkné, určitě jste si dovezli spoustu parádních zážitků a vzpomínek:-)

20 Blanka Blanka | Web | 29. června 2012 v 23:15 | Reagovat

[14]: Tinko,taky bych si ještě nějakou dovču nechala líbit :-D Příští tden jsou státní svátky,tak na to už se moc těším a tobě přeju krásnou dovolenou i celé léto a děkuju za návštěvu!!! :-)

[15]: Danuš,tak s tím letadlem já to mám podobně jako vy...strašně se bojím a zatím odolávám všem návrhům na letání :-D

[16]: Věruš,tak ty možnosti cestování se zaměstnavatelem byly k nezaplacení.My jsme celé dětství jezdili na výlety,na tábory nebo třeba do plavání přez zaměstnavatele naší mamky.No a s taťkovým zaměstnavatelem jsme byli několikrát na dovolené.Ubytování bylo sice skromnější,nocovali jsme třeba v maringotkách,ale moc rádi na to vzpomínáme a já převelice lituju,že tyhle možnosti už prostě nejsou :-)
Ale třeba kamarádčina sestra je zaměstnaná u České pošty a tam ještě možnosti ubytování v ČR za hubičku mají :-)

[17]: Evi,na tu nemocnici zatím nějak raději nemyslím,protože si chci užít léto :-D
Toho lítání po doktorech bylo letos opravdu hodně a já to přitom táááák nemám ráda.Cétéčko budu absolvovat každý rok,aby se pohlídal nález na játrech.
No a operace se ani moc nebojím,spíš mám obavy z pobytu tam a trošku strach z narkózy.Beru to tak,že se tím vyřeší problémy,které mám a že snad budu moct jíst všechno,co mám ráda a nebudu se muset bát,že mi zase bude špatně.Teď se musím hlídat,musela jsem vypustit všechno smažené a bohužel třeba taky vajíčka na všechny způsoby.Muset se omezovat je otrava :-D a to já nechci.
Píšeš,že si užívám a že se cítíš na 35 :-D JÓ,holka,já se někdy cítím tak na sto :- :-D
No a k té dovolené.Jak si žijou Španělé,Řekové....to bych taky ráda zjistila,ale to bych musela posbírat odvahu a sednout do letadla :-D
Manžel mě přemlouvá každý rok a já jsem zatím vždycky odolala :-) Myslím,že bych to asi měla vyzkoušet :-D
Evi,měj se moc hezky!!!!

[18]: Oli,je to jenom maličkost.Škoda,že majáček nemůžu poslat vám všem :-D

[19]: Petruš,je zkrátka vidět,že se navštěvujeme....i když jenom virtuálně hodně dlouho a za tu dobu už se docela známe :-) Dokonce si pamatuješ i moji sbírečku majáků v koupelně :-D

21 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 30. června 2012 v 6:20 | Reagovat

Dovolená jak má být Blani vše se má vyzkoušet. Majáček je moc hezký a bude ti připomínat dovolenou. :-)

22 Marie Marie | Web | 30. června 2012 v 6:50 | Reagovat

Mám ráda vodu, takže ten pohled na nekonečnou modrou hladinu je prostě úchvatný. :-)  :-)  :-)

23 murkaeva murkaeva | E-mail | Web | 30. června 2012 v 8:59 | Reagovat

Jé to je hezké :-) Ty fotky.....úplně si to umím představit. Nádhera!

24 Květa Květa | Web | 30. června 2012 v 12:51 | Reagovat

U moře jsem nikdy nebyla, aspoň se pokochám krásným východem sluníčka a krásnou, modrou barvou moře..... :-)

25 Jitka Jitka | Web | 30. června 2012 v 20:46 | Reagovat

Jako mladí jsme u moře párkrát byli. Dvakrát Bulharsko, dvakrát bývalá Jugoslávie.Dne už sedím raději doma na zadku. I to má svoje kouzlo. :-D

26 Helena Lišková Helena Lišková | E-mail | Web | 1. července 2012 v 9:12 | Reagovat

Blani, fotky jsou úžasné. Doufám, že se letos k moři dostanu i já. Krásné léto ti přeji :-)

27 Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet | E-mail | Web | 1. prosince 2012 v 1:32 | Reagovat

great advice and discussing,I'll get this amazing for me .thanks!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.