Vodní svět

7. září 2011 v 11:50 | Blanka |  Naše výlety

Další díl z cestovatelského prázdninového deníčku....
Měli jsme před sebou den,kdy jsme se probudili do zamračeného,chladnějšího rána.
Znovu jsme si řekli,že na koupání to ještě pořád není a měli jsme potřebu zabavit nejen děti,ale i sebe.
Samozřejmě jsme měli připravené vždy nějaké náhradní řešení,z domu vypsané poznámky,polohy krytých bazénů mapy....A jak se nám to hodilo...stačilo nalistovat v sešitě,něco vybrat,nachystat svačinu a vyrazit....
Takže pokud budete někdy pobývat v Bojnici,zkuste navštívit Vodní svět.
Je to vlastně oplocený areál s několika rybníčky,nacházející se mezi obcemi Cígel a Sebedražie.
Myslím,že jeden rybář si zde splnil svůj sen a všechno tady vybudoval s tématikou voda,vodní svět.Najdete tu restauraci ve straré dřevěné plachetnici,průlezky,lavičky i pískoviště ve tvaru vodních živočichů,pirátský ostrov...
Můžete si tady objednat grilování,nocleh v týpí,můžete si za poplatek půjčit udici a zahrát si na rybáře,úlovek pustit nazpět,nechat připravit v restauraci,nebo odnést domů,můžete si zahrát maxišachy,nebo minigolf.Můžete tady strávit celý den,nebo jako my tady strávit celé dopoledne a dívat se,jak se počasí konečně lepší,jak konečně vykukuje sluníčko a střádat plány na odpoledne.A až děti omrzí chytání ryb,můžete se vydat konečně na koupaliště...tak jako my.Vždyť jsme na to čekali od začátku dovolené!!!!!

Vodní svět...

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Jarka Jarka | Web | 7. září 2011 v 12:35 | Reagovat

Blani, nádhera. Tady už opravdu chyběla jen ta modrá obloha a letní sluníčko. Jinak možností na prázdnivé radovánky, bylo nepočítaně. :-D Na některých snímcích, se mi zdá, že se už mraky protrhávají a že jste se tedy dočkali i toho koupání. 8-)  ;-)

2 Blanka Blanka | Web | 7. září 2011 v 13:10 | Reagovat

Jaruš,dočkali jsme se a o tom bojnickém koupání bude příští článek :-D

3 Very Very | Web | 7. září 2011 v 14:36 | Reagovat

No páni,tady by se určitě líbilo mýmu taťkovi, on má takovýhle výlety, kde se může ispirovat moc rád a už se těším na další články z dovolené :-) A ať odpolední rychle utíká ;-)

4 Helena Helena | Web | 7. září 2011 v 19:36 | Reagovat

Blani, musím se přiznat, že když jsem viděla tvůj titulek, napadl mě okamžitě nějaký aquapark a ty tedy opravdu nemusím...Tohle je ale úplně jiná káva! Díky za typ!
Hezký večer, zdravím Helena

5 helena-b helena-b | Web | 7. září 2011 v 20:59 | Reagovat

Mne zase napadlo nějaké akvárium. Jsem mile překvapená, tam by se mi líbilo. těším se na další zážitky z cest.... ;-)

6 Amelie Amelie | Web | 7. září 2011 v 21:43 | Reagovat

Nádherné fotky. Díky za ně.

7 Marie Marie | Web | 8. září 2011 v 6:51 | Reagovat

Blanko, tak tady by se našmu Honzíkovi líbilo a nejen jemu. ;-)  :-D Tee-pee jsou netradičně, ale pěkně pomalovaná. Líbí se mi i přídě lodí a rybaření by jsme určitě tak zkusili. ;-) Pěkný výlet. :-)

8 Milka Milka | 8. září 2011 v 13:11 | Reagovat

Ahoj Blani,krásné fotečky ,bude na co vzpomínat ,celou zimu.Já moc nikde nejezdím ,aspoň se tak podívám a něco pěkného okouknu.Za co ti patří dík. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.