21. června 2010 v 20:24 |  Naše výlety

Tak jsou tady další fotky z dovolené a malinko povídání o italském městečku Caorle...
Do Caorle jsme se vypravili už podruhé.Stejně jako vloni opět autobusem s jihlavskou cestovkou.Cesta do Caorle trvá i s přestávkami,které jsme měli po cestě čtyři,celkem devět hodin.Caorle se nachází asi 50 kilometrů na sever od Benátek.Není to pouze oblíbené letovisko,ale též město s bohatou historií.O Caorle se mluví jako o malých Benátkách-v minulosti byly dnešní úzké uličky kanály,které byly postupně zasypávány,aby mohlo být centrum města rozšířeno.V historickém centru je množství památek,kavárniček,obchůdků,starých domů,pizzérií,přístav....
V Caorle je též aquapark,lunapark,jezdí tu turistický vláček.
Koupání je jako stvořené pro rodinnou dovolenou,písečná pláž je dlouhá 15 kilometrů,pravidelně udržovaná,vstup do moře je hodně pozvolný,moře je čisté...
A hlavně je tady krásně

pláže hlídají hodně svědomití usměvaví snědí plavčíci.Když zazlobíte,písknou na vás píšťalkou
Caorle

po mušlích není potřeba nijak složitě pátrat,nebo kvůli nim šnorchlovat-povalují se tu naprosto všude

Caorle je městem rybářů

historické centrum je krásné a upravené
Caorle

po dlouhé době vidět moře a moct se ponořit do vln-to je chvilka absolutního štěstí

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Jarka Jarka | Web | 21. června 2010 v 20:36 | Reagovat

Jééé, tak si tady u těch fotek vzdychám, už jsem dlouho u moře nebyla a ani letos se tam nechytáme. Písečná pláž, čistá voda a historické domečky ve městě, to je sen. Musela to být báječná dovolená. 8-)

2 Petra Petra | Web | 21. června 2010 v 22:24 | Reagovat

Blani, fakt nádhera! Ukládám Caorle do paměti a určitě ho zahrnu do případného výběru přímořského letoviska "na někdy", až to bude aktuální:-)

3 Iva Iva | 22. června 2010 v 7:31 | Reagovat

Milá Blanko, tak vidím, že jste si dovolenou pěkně užili.
Příjemný den
Iva :-)

4 babi Maňasová babi Maňasová | Web | 22. června 2010 v 8:13 | Reagovat

Blani, muselo tam být krásně. A ani ta cesta netrvala tak dlouho - 9 hodin je docela v pohodě. Hned bych se rozjela k moři.

5 Poopi Poopi | Web | 22. června 2010 v 9:04 | Reagovat

Blani,to je ale nádhera!Až Ti úplně závidím(samozřejmě v dobrém ;-),tu pohodu a jistě báječné odreagování.Krásné letní dny,Flo

6 Iva Iva | Web | 22. června 2010 v 10:36 | Reagovat

Blani, muselo to být nádherné, hned bych se tam rozjela.

7 Jana Jana | Web | 22. června 2010 v 14:03 | Reagovat

Blani, i když nejsem přímořský opalovací typ, na ty mušličky bych se nalákat určitě nechala... ;-)  :-D  :-D

8 Blanka Blanka | Web | 22. června 2010 v 14:51 | Reagovat

[1]: Jaruš,přiznám se,že já nad těma fotkama taky vzdychám a táááák bych chtěla aspoň na chvilinku zpátky :-D

[2]:Petruš,Caorle můžu vřele doporučit.Já nemám potřebu poznávat pořád něco nového a když se mi někde zalíbí,nedělá mi problém jezdit stále na stejné místo.Takže pokud manžel nebude proti a pokud budou penízky,klidně bych se do Caorle vypravila i příští rok :-D Byla bych ale moc ráda,kdyby se na dovolenou s námi rozhoupal i zbytek naší rodiny-babička,sestry a spol.bylo by veseleji :-)

[3]: Ivo,ano,užili jsme si to,myslím,že máme celý rok na co vzpomínat :-D

[4]: Babi,cesta byla opravdu v pohodě a když to srovnám s cestováním na Makarskou v Chorvatsku-bylo to o hodně kratší :-) Navíc přestávek bylo dost,cestovalo se nám moc dobře :-)

[5]: Ahoj Flo.Ještě jednou-jsem móóóc ráda,že ses nám vrátila :-)A zároveň je mi líto,že jste měli v domečku velkou vodu.Snad se to všechno vyřeší a bude pohodička :-) Přeju krásný začátek léta tobě i celé tvé rodince :-)

[6]: Ivo,nádherné to bylo a myslím,že ještě hodně dlouho vás všechny budu otravovat s fotkama z naší dovolené :-D

[7]: :-D Jani,myslím,že u moře si každý najde to,co ho baví i když není vyznavačem slunění :-D

9 Helena Helena | Web | 22. června 2010 v 16:20 | Reagovat

Blani, vítám tě doma...a tiše zavidím a těším se na tu naši dovolenou. Když budeš mít chvilku, mrkni ke mě, je tam taky kousek Itálie :-) Vidím, měli jste se suprově, a to je dobře.
Moc zdravím Helena

10 Blanka Blanka | Web | 22. června 2010 v 21:01 | Reagovat

[9]: Heli,hnedka jsem se běžela k tobě podívat....jo,Florencie je na fotkách kouzelná.Itálie je kouzelná :-)

11 Tání Tání | 23. června 2010 v 9:24 | Reagovat

No nic, mami, zaplatíš mi pokutu za zveřejnění mých fotek bez mého souhlasu nebo vědomí. Zákoník nevimkolik, ale mám to napsaný v sešitě, doma osvětlím. To bude peněz!!!

12 babička babička | 23. června 2010 v 16:26 | Reagovat

To moře vypadá mooc krásně a mušle mě uplně dostaly ,jen se sehnout a vybírat. :-D

13 ♥Lucinka♥ ♥Lucinka♥ | E-mail | Web | 11. srpna 2011 v 13:06 | Reagovat

My jsme jeli s Olomoucka s třema zastávkama nějak 12hodin:)
Aquapark (Aquafollie), je úplně úžasný, byla jsem hezky spálená, ale je tam tolik atrakcí-stojí to za to:)

14 Ugg Boots Cheap Ugg Boots Cheap | E-mail | Web | 6. listopadu 2012 v 18:00 | Reagovat

Curious to determine what all you intellectuals need to say about this?-?-.

15 Louis Vuitton Outlet Store Louis Vuitton Outlet Store | E-mail | Web | 21. listopadu 2012 v 11:36 | Reagovat

Cheers for the info. Greatly appreciated.

16 Naďa Naďa | Web | 12. března 2014 v 17:15 | Reagovat

Také jsme byli s manželem a nešema dvěma prckama v Caorle. My teda zvolili auto a né autobus, protože jsme radši, když můžem kdykoliv zastavit a nejsme vázáni na ostatní. Navíc Caorle je blízko a pro děti si myslím tou správnou volbou.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.